Pages

Wednesday, July 16, 2014

პროექტის  სახელწოდება ;   არა  პოლიეთილენს   .                                        
2.პროექტის  მთავარი იდეა      პოლიეთილინის ჩანთების       
                          ნაცვლად გამოვიყენოთ მამაპაპური  ნაჭრის  ჩანთები  
 .პროექტის აქტუალობა ; ეს    თემა აქტუალურია  რადგან ადა
მიანის  სიცოცხლისათვის  აუცილებელი პირობაა ჯანმრთელი კვება  და პროდუქტების  შენახვის ან გადაზიდვის  პირობები  და ეს პრობლემა ხელმისაწვდომი იქნება უცხოელთათვის   ლოგოების ორენოვანი  მინიშნებით
4.პროექტის  მიზან ი  მოსწავლეებისა და მოსახლეობის  ინფორმირება ( თუ რამდენი ზიანის   მიყენება  შეუძლია პოლიეთილინს ; 1 ხელი შეუშალოს ჯანმრთელ კვებას 2. დაანაგვიანოს გარემო და საფრთხე შეუქმნას  როგორც ეკოლოგიას ასევე ცხოველებს)   და რამდენად  შეუწყობს ხელს პრობლემის  გადაჭრაში  პოლიეთილენის ჩანაცვლებას ნაჭრის ჩანთებით
5.მონაწილეთა ასაკ ი 16-17წ მოსწავლეები
6.პროექტის ხანგრძლივობა 15 დღე
7.მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქცია რაც შეიძლება შეიქმნას --- კარგად ინფორმირებული  მოსახლეობა და მოსწავლეები  რეგულარულად გამოიყენებენ ნაჭრის  ჩანთებს    ბავშვები თვითონ დაამზადებენ ჩანთებს ხელოვნების მასწავლებლის დახმარებით                                                                                    
8.პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები  კომპიუტერი, პროექტორი, პრინტერი,(ფილმის საჩვენებლად სადაც ნაჩვენები იქნება  ხეებზე გაკიდებული ფერადი პოლიეთილენის  პარკები),ქაღალდი,  ნაჭერი ,ძაფი, ნემსი აპლიკაციები
9.პროექტის მსვლელობა ; მოსწ. დაყოფა ჯგუფებად  თითეულ ჯგუფს მიეცემა დავალება 1 . პრობლემის მოძიება  ანუ დაბინძურებული გარემოს აღბეჭვდვა 2 ბანერების გაკეთება მაღაზიებში სავაჭრო  ადგილებში  და საზკვების  ობიექტებზე
ნიმუშის სახით ჩანთის მოდელირება   თითეული ლოგო ჩანთაზე მიუთითებს  თუ რისთვის გამოიყენებამგ. ;პური  bread   ბოსტნეული vegetable    ხილი  fruit  და ა.შ  
10 საგნობრივ  ჯგუფთან  კავშირი. ინგლისური  . ხელოვნება  ეკო კლუბი .. მეტეხარა..
11პროექტის ხელ-ლი დ .ხიდურელი ინგლისური       თანამონაწილე ხელოვნება    მ. ხუციშვილი

ეკოლოგია ქ  თომაძე                                      

no plastic bags

Georgian

Creative Commons License

No comments:

Post a Comment