სასწავლო
პროექტის გეგმის შაბლონი
სასწავლო პროექტის ავტორი
|
|||
სახელი, გვარი
|
დიანა ხიდურელი
|
||
ქალაქი/რაიონი/დაბა, სოფელი
|
ამბროლაური
|
||
სკოლა
|
ამბროლაურის 1 საჯარო სკოლა
|
||
პროექტის მონახაზი
|
|||
პროექტის დასახელება
|
|||
WELCOME TO RACHA
|
|||
პროექტის შინაარსი
|
|||
მოსწავლეები
მოიძიებენ და დაამუშავებენ მასალებს
რაჭის ღირშესანიშნაობების შესახებ
გადაწყვეტენ რომელი ადგილების
დათვალიერება იქნება უცხოელთათვის უფრო პროირიტეტული და
დაამზადებენ GUIDE BOOK
|
|||
საგანი/საგნები
|
|||
ინგლისური ენა და ლიტერატურა
|
|||
საფეხური/კლასი
|
|||
6 კლასი
|
|||
პროექტის განხორციელების დრო
|
|||
2 თვე
|
|||
პროექტის საფუძვლები
|
|||
საგნობრივი სტანდარტები
|
|||
მიუთითეთ საგნობრივი სტანდარტ(ებ)იდან
მისაღწევი შედეგ(ებ)ი პრიორიტეტების მიხედვით. გაითვალისწინეთ, რომ თქვენს მიერ
მითითებული ყველა შედეგი პროექტზე მუშაობის პროცესში უნდა იყოს მიღწეული.
|
|||
პროექტის სასწავლო მიზნები/სწავლის შედეგები
|
|||
მოსწავლეები შეძლებენ
ინგლისურ ენაზე წერითი და საკომუნიკაციო სამუშაოებების შესრულებას -
ბიჯების დამზადებას . ტანამედროვე ტექნოლოგიების გამოყენებას
ბროშურების და GUIDE BOOK ის დამზადებას .
|
|||
მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვები
|
|||
ზოგადი კითხვა
|
·
რა ვიცით რაჭის შესახებ?
·
რომელ ცნობილ
ტაძრებს იცნობთ და რა იცით მათი ღირშესანიშნაობების შესახებ?
·
რით არის გამორჩეული ნიკორწმინდის ტაძარი სხვა ტაძრებისგან ?
·
როგორ ფიქრობთ არის თუ არა რაჭა პრიორიტეტული სამოგზაუროდ უცხოელთათვის და
რატომ?
|
||
თემატური კითხვები
|
|||
შინაარსობრივი
კითხვები
|
|||
შეფასების გეგმა
|
|||
შეფასების დროის ჩარჩო (შეფასების სტრატეგიები)
|
|||
პროექტის მსვლელობის ეტაპები
|
შეფასების მეთოდ(ებ)ი
|
შეფასების საშუალება/ინსტრუმენტ(ებ)ი
|
|
პროექტის დასაწყისში
|
ჩაწერეთ შეფასების მეთოდ(ებ)ი
მოსწავლის ცოდნის, უნარ-ჩვევების, წარმოდგენებისა და მცდარი შეხედულებების
განსაზღვრისათვის
|
ჩაწერეთ მოსწავლეთა წინარე
ცოდნისა და საჭიროებების
შეფასების ინსტრუმენტები
|
|
პროექტის მსვლელობისას
|
ჩაწერეთ შეფასების მეთოდ(ებ)ი
მოსწავლეების საჭიროებების, პროგრესის მონიტორინგის, საკითხის გაგების
შემოწმებისათვის. ხელი შეუწყეთ მეტაკოგნიტურ აზროვნებას, დამოუკიდებელ მუშაობას
და თანამშრომლობას
|
ჩაწერეთ წახალისების, თვითრეგულირებადი
სწავლისა და თანამშრომლობის
უნარის შესაფასებელი ინსტრუმენტები, ასევე პროგრესის მონიტორინგის შეფასების, გაგების
შემოწმებისა და მეტაშემეცნების
წახალისების შეფასების ინსტრუმენტები
|
|
პროექტის დასრულების შემდეგ
|
ჩაწერეთ მეთოდები
მოსწავლეების მიერ საკითხის გაგებისა და უნარ-ჩვევების შემოწმებისათვის
|
ჩაწერეთ გაგებისა და უნარების დემონისტრირების
შეფასების ინსტრუმენტები
|
|
შეფასების მოკლე მონახაზი
|
|||
აღწერეთ შეფასების
მეთოდები და ინსტრუმენტები, რომლებსაც კლასში მოსწავლეებთან მუშაობისას სასწავლო
ციკლის სხვადასხვა ეტაპზე იყენებთ საჭიროებების განსაზღვრის, მიზნების დასახვის,
პროგრესის მონიტორინგის, უკუკავშირის უზრუნველყოფის, კრიტიკული აზროვნებისა და
პროცესების შეფასების ანალიზისთვის. შეფასების ფორმები შესაძლოა მოიცავდეს
გრაფიკულ დამგეგმავებს (ორგანაიზერებს), ინსტრუქციებს წერითი სამუშაოსთვის,
პრაქტიკული მუშაობის ჩანაწერებს, ჩეკლისტებს, გამოკითხვებსა და რუბრიკებს. ის
შესაძლოა ასევე აღწერდეს მოსწავლეების მიერ შექმნილ პროდუქტებს, პრეზენტაციებს,
დოკუმენტებს, ან შეფასებებს რომლებსაც იყენებთ. სასწავლო პროცედურების გრაფაში
განმარტეთ, ვინ იყენებს შეფასებებს, როგორ და სად გამოიყენება მისი შედეგები
|
|||
სხვა საკითხები
|
|||
წინარეცოდნა
|
|||
პროექტის დაწყებამდე ვიგებ
დაფაზე გამოკრული რაჭის სურათების და გვერდზე ჩამოწერილი სახელებით თუ რა საბაზისო ცოდნა
აქვთ რაჭის შესახებ დაფაზე არის სურათები გაკრული და იქვე
წერია ინგლისური შესატყვისობები
ბავშვებმა სწორად უნდა დაალაგონ ანუ უნდა გააკეთონ ‘’ ჯიგსოუ’’ ამის შემდეგ ვიგებ თუ რა დამატებითი ცოდნა ესაჭიროებათ მათ და ამის შემდეგ კლასს ვყოფ 3 ნაწილად მათიშესაძლებლობიდან
და ინტერესებიდან გამომდინარე . მათ
ჩამოუყალიბდებათ ინგლისურენოვანი
ბროშურების GUIDE BOOK ის ბიჯების , და სტატიების შექმნის
უნარ ჩვევები
მოსწავლეები აკეთებენ
დასკვნას თუ რამდენაად მიმზიდველი მხარეა რაჭა ტურისტებისათვის და რა
პერსპექტივა აქვს ტურიზმის განვითარებას
|
|||
სასწავლო პროცედურები
|
|||
ჯგუფს ვყოფ 3 ნაწილად და თითეულ ჯგუფს ვაძლევ დავალებას მათი
ინტერესებიდან და შესაძლებლობიდან გამომდინარე პირველმა ჯგუფმა უნდა გაიგოს რაჭის ისტორია და გააკეთონ
ინტერვიუები მოსახლეობასთან. მეორე
ჯგუფი შექმნის ბროშურებს და ბიჯებს უცხოელთათვის მესამე ჯგუფი იზრუნებს
ლოჯისტიკაზე - კარვებზე და ველოსიპედებეზე და სხვა საჭირო ინვენტარზე ‘Wild Life’’ სთვის თითეულ ჯგუფს ჰყავს
ლიდერი რომელიც არჩეულია თავიანთი ჯგუფის წევრების მიერ
პირველი ჯგუფი ეძებს ინფორმაციას რაჭის შესახებ იწერენ
ლეგენდებს დ თქმულებეს მეორე ჯგუფი მუშაობს
ბროშურების შექმნაზე ამზადებენ
ბიჯებს უცხოელთათვის რათა მათი დახვედრის დროს არ შეიქმნას პრობლემა მესამე
ჯგუფი მიდის ექსკურსიაზე რაჭის
ისტორიული ძეგლების სანახავად
უღებენ ვიდეოს თითეულ ისტ ძეგლს
უღებენ ვიდეოებს რაჭული კერძების დამზადების
პროცესს და განსაკუთრებით ლორის
დამზადებას რომელთა დასათაურებაზე
ზრუნავს მეორე ჯგუფი ბოლოს სამივე ჯგუფი ერთად შეიკრიბება და შეაჯერებენ ყველაფერს ერთად
და იწყებენ ფიქრს
პროექტისათვის საჭირო
რესურსების მოძიებისათვის
|
|||
დიფერენცირებული სწავლება
|
|||
სპეციალური საჭიროებების მქონე მოსწავლეები
|
აღწერეთ, რა სახის
დახმარება და ხელშეწყობა აქვთ მოსწავლეებს, მაგალითად: დამატებითი დრო
სწავლისთვის, მოდიფიცირებული სასწავლო ამოცანები, მოდიფიცირებული დავალებები,
ჯგუფური მუშაობა, დავალებების კალენდარი, ადაპტირებული ტექნოლოგიები,
სპეციალისტების დახმარება. ჩამოთვალეთ კონკრეტული რესურსები, რომლებსაც
გამოიყენებთ. ასევე, აღწერეთ შეფასების კომპონენტების მოდიფიკაციები, სადაც
მოსწავლემ უნდა წარმოაჩინოს თავისი ცოდნა, მაგალითად: ზეპირი გამოკითხვა,
წერილობითი ტესტის ნაცვლად
|
||
არაქართულენოვანი მოსწავლეები (მოსწავლეები,
რომლებისთვის სწავლების ენა არ არის მშობლიური)
|
აღწერეთ დამხმარე საშუალებები
ენის შესწავლისთვის. მაგალითად, ქართული ენის შემსწავლელთათვის სასწავლო კურსი ან
ინდივიდუალური გაკვეთილები მოხალისე ბილინგვური მოსწავლეებისგან. აღწერეთ
ადაპტირებული მასალები, მაგალითად, ტექსტები მშობლიურ ენაზე, გრაფიკული ორგანაიზერები,
ილუსტრირებული ტექსტები, ორენოვანი ლექსიკონები, სათარგმნი პროგრამები.
ჩამოთვალეთ კონკრეტული რესურსები, რომლებსაც გამოიყენებთ. აღწერეთ განსხვავებები
თუ როგორ წარმოაჩენენ მოსწავლეები თავის ცოდნას, მაგალითად, მშობლიური ენის
გამოყენებით ნაცვლად ქართულისა, ან ზეპირი გამოკითხვა, წერილობითი ტესტის
ნაცვლად
|
||
ნიჭიერი მოსწავლეები
|
აღწერეთ სწავლის
სხვადასხვა ფორმა, მათ შორის, დამოუკიდებელად სწავლა და მოსწავლეთა ცოდნის დემონსტრირების
განსხვავებული მეთოდები, მაგალითად, უფრო რთული დავალებების შესრულება,
სიღრმისეული კვლევა მის მიერ შერჩეულ თემაზე, ღია დავალებები ან პროექტები.
ჩამოთვალეთ კონკრეტული რესურსები, რომელსაც პროექტის მიმდინარეობისას
გამოიყენებთ
|
||
სასწავლო პროექტისთვის საჭირო რესურსები
|
|||
აპარატურული
უზრუნველყოფა (მონიშნეთ, რომელსაც პროექტის ფარგლებში გამოიყენებთ)
|
|||
კომპიუტერ(ებ)ი
|
მეხსიერების ბარათი/ჩიპი
|
მობილური ტელეფონი
|
|
ფოტო/ვიდეო კამერა
|
პრინტერი
|
ინტერნეტკავშირი
|
|
პროექტორი
|
სკანერი
|
ვიდეოკონფერენციის მოწყობილობა
|
|
ლაზერული დისკი /ჩიპი
|
ტელევიზორი
|
სხვა ----------
|
|
პროგრამული უზრუნველყოფა (მონიშნეთ, რომელსაც პროექტის ფარგლებში გამოიყენებთ)
|
|||
ტექსტური რედაქტორი
|
ელ. ფოსტა
|
ვებედიტორი
|
|
ელ. ცხრილები
|
ვიდეო/აუდიო რედაქტორი
|
ტესტირების პროგრამა
|
|
გრაფიკული რედაქტორი
|
საგამომცემლო პროგრამა
|
ბლოგი
|
|
საპრეზენტაციო პროგრამა
|
ელ. ენციკლოპედია
|
სხვა
----------
|
|
ვებბრაუზერი
|
ელ. კითხვარი
|
|
|
ბეჭდური მასალები
|
მიუთითეთ სახელმძღვანელოები, სხვადასხვა სასწავლო მასალები, მოთხრობები,
ლაბორატორიული გზამკვლევები, ბიბლიოგრაფიული მასალები და ა.შ.
|
||
ინვენტარი/მასალები
|
მიუთითეთ ძირითადი მასალები, რომლებიც პროექტის განხორციელებისას
გამოიყენებთ. საჭირო არაა ყოველდღიური მასალების მითითება, რომლებიც ისედაც
ხელმისაწვდომია კლასში.
|
||
ინტერნეტრესურსები
|
მიუთითეთ ვებმისამართები, რომლებიც დაგჭირდებათ პროექტის განხორციელებაში
|
||
სხვა რესურსები
|
მიუთითეთ სხვა
დამატებითი რესურსები, მაგალითად საველე ვიზიტები, ექსპერიმენტები, მოწვეული
სტუმრები, მოსწავლეები სხვა კლასიდან/სკოლიდან, ადგილობრივი თემის/საზოგადოების
წარმომადგენლები, მშობლები და ა.შ.
|
||
No comments:
Post a Comment