ინგლისურ ენაში პრეზენტაციის შეფასების
სქემა
შედეგები
|
1-2
|
3-5
|
6-7
|
8-10
|
შესავალი
|
ტრაფარეტულია და
უინტერესო
|
არის მცდელობა აუდიტორიის
დაინტერესების მაგრამ ყურადღებას ვერ იპყრობს
|
საინტერესოდ არის
მოწოდებული და შეესაბამება თემას
|
ეფექტურია არა ტრაფარეტული
და იპყრობს აუდიტორიის ყურადღებას
|
თემის
გასაგებად წარმოდგენა
|
ბუნდოვვანია საუბრობს
დაბნეულად
|
მხოლოდ ნაწილობრივ
არის გასაგები მოითხოვს დამატებით განმარტებას
|
გასაგებია მაგრამ არის ხარვეზები ითხოვს დაზუსტებას
|
წარმოდგენილი საკითხები ნათელი და დამაჯერებელია
|
ლოგიკურობა
|
ლოგიკა დარღვეულია არ არის კავშირი ნაწილებს შორის
|
ზოგიერთ ადგილს აკლია
ლოგიკურობა
|
ძირითადად ლოგიკური
და თანმიმდევრულია მაგრამ არა მკაფიოდ
|
ლოგიკურია და კარგად
ჩამოყალიბებულია
|
არგუმენტაცია
|
არ არის არგუმენტები
|
არგუმენტები მცირე
და არა დამაჯერებელია
|
არგუმენტები აქვს მაგრამ აკლია ფაქტობრივი მასალით გამყარება
|
არგუმენტი აქვს დამაჯერებელია და გამყარებულია ფაქტობრივი მასალით
|
დასკვნები
|
არ არის გაკეთებული
|
დასკვნები ულოგიკო
და გაუმართავია
|
ლოგიკურია მაგრამ
არ ხდება ყველა საკითხის რეზიუმირება
|
ლოგიკური და ორიგინალურია
|
აუდიტორიასთან
კონტაქტი
|
ვერ ამყარებს კონტაკტს
საუბარი გაურკვეველია
|
პერიოდულად ცდილობს
აუდიტორიის ყურადღებას მაგრამ არ იცის
რა ხერხებით
|
გრძნობს აუდიტორიას და ძირითადად კონტაკტს ამყარებს
|
ფლობს აუდიტორიას
ეფექტურად იყენებს ვერბალურ და არა ვერბალურ ხერხებს
|
პასუხები
აუდიტორიის შეკითხვებზე
|
უჭირს პასუხის გაცემა ი
|
პასუხები არ არის
სრულყოფილი
|
თითქმის ყველა შეკითხვას
პასუხობს
|
სრულყოფილ პასუხს
სცემს ყველა შეკითხვას
|
|
|
|
|
|
|
No comments:
Post a Comment